Umzumbe, Umkomaas, St. Lucia és Szváziand – Epikus dél -afrikai utazásunk végéhez jutva

A Port St. Johns -tól Umzumbe -ig vezettük a kis Chevy -szikránkat, hogy az ajánlott hátizsákosoknál maradjunk – Mantis és Moon. Egyáltalán nem voltak turisták! Csak én, Nick és a 3 alkalmazott, akik ott dolgoztak. Vele lógtunk, lementünk, hogy megnézhessük a strandot. Nem igazán érdekeltem az úszást, mert a környéken számos fantasztikus fehér cápa van, és annak ellenére, hogy van egy hálózatuk, hogy elkerüljék őket, hogy bejöjjenek … igen! Umzumbe azonban egy kicsit gong show lett. Az a lényeg, hogy Nick belemerül a közeli Umkomaas városba. Megszerveztük, és a 2. napon 7:00 órakor belemerülni kellett. Hosszú történet rövid, minden, ami rosszul ment, megtörtént … egy lapos gumiabroncsból, hogy elfelejtse az utasításokat stb. Tehát ahelyett, hogy búvárkodnánk azon a napon, végül az Oribi Gorge Nemzeti Parkba mentünk, amely nagyszerűnek bizonyult.

Mantis & Moon hátizsákosok, Umzumbe, Dél -Afrika
Bungalónk a Mantis & Moon -ban, Umzumbe, Dél -Afrika

Az Oribi -szoros látványos terület az Umzimkulwana folyón, és a déli part egyik legfontosabb eleme. A 10 km -es túrát választottuk, és elindultunk a vastag dzsungelbe. Volt egy út, de nem volt jel vagy bármi más, ezért valóban meg kellett néznünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az útvonalon maradunk … ami nem volt néhányszor! Az út az egyik oldalán, a másik oldalán a folyóhoz zagálva, a másik oldalán pedig a puszta sziklával. A túra egy gyönyörű vízeséssel zárult le, amelyet önmagukban tudtunk élvezni a tonhal saláták felett, mi voltunk az egyetlen túrázók aznap az úton. Újabb fantasztikus nap Dél -Afrikában.

Túrázás egy folyó mentén az Oribi -szorosnál, Umzumbe, Dél -Afrika
Lenyűgöző vízesés az Oriibi -szoroson, Umzumbe, Dél -Afrika
Másnap Nick tudott merülni. Sajnos az időjárás nem működött együtt. 6: 30 -kor érkeztünk Umkoma -ba, és ő mind felkészült. A Zodiac hajó elindult az áruló óceánba. Az indulás őrült volt, a kis hajó hatalmas hullámokon indult, és úgy tűnt, hogy fehér víz rafting volt! Kint voltak, hogy két merülést végezzenek, és az első és a második merülés között a hajón ültek, amíg az 1/2 órás felszíni idő fel nem állt. Ezen idő alatt mindenki a tengerparttól kezdve dobta fel – kivéve Nick és a merülési oktató. A hullámok olyan nagyok voltak, hogy egyáltalán nem volt kellemes. A második merülés azonban mindent érdemessé tette. Elmentek a Raggie -barlangok merülési helyéhez, és végül körülbelül 10 Raggie fogcápát látott, és még 2 nagy cápa fogakat gyűjtött a homokos aljáról! Ideális ajándéktárgy.

A merülés után észak felé haladtunk az UNESCO világörökség részén, az Isimangaliso Wetland Park. A park 200 km -re húzódik a mozambiki határtól a St. Lucia -tó déli végéig. Ez a fantasztikus park 5 különféle ökoszisztémát véd: tengeri zátonyok és strandok, tavak, vizes élőhelyek, erdők és part menti erdők. Behúztunk a St. Lucia kisvárosába, és amint a fejeink a hátizsákos zaklatóinkhoz ütköztek a párnába, kint voltunk. Nagyon hosszú nap a búvárkodás és a vezetés … és ezen idő alatt megfáztam. Másnap reggel az autónkat a St. Lucia -tó torkolatához vittük, hogy megnézhessük a különféle ökoszisztémákat és remélhetőleg Hipposokat. Szerencsére voltunk, az első kis nyomvonal, amelyet lehajtottunk, láttuk az első vízilónkat; Nem csak egy, hanem 8! Mindannyian egy kis öntözőlyuk körül lazultak, és a parton fekszik. Masszív, szürkés, rózsaszín foltok voltak a legaranyosabb kis fülekkel. Találtunk egy nagy krokodilt is, amely a mellette lévő parton fekszik. A természetünk fantasztikus kezdete a parkon keresztül. Néhány másik foltra mentünk, és a vizes élőhelyeken látványt láttunk, még inkább, mint az első észlelés. Találtunk bivalyt, zebrákat, páviánokat, számos antilopot és különféle madárfajt. Félelmetes nap volt. Otthon vacsorára és kora este.

Víziló a dél -afrikai St. Lucia torkolatán

Nem akarná akadályozni ezeket a tuskákat. Warthog a dél -afrikai St. Lucia torkolatán
Gyönyörű kilátás a dél -afrikai St. Lucia torkolatán
Ideális deszka a víziló és a krokszfestéshez. St. Lucia torkolata, Dél -Afrika
Másnap korán fel voltunk… .ain. Oda az Imfoluzi Nemzeti Parkba, hogy újabb önmeghajtó szafarit készítsen! Ez a park sokkal, sokkal nehezebb volt észrevenni az állatokat, a kefe vastagabb volt, mint a többi parkban, ahol jártunk, így valóban meg kellett keresnünk a megfoghatatlan állatokat. Fantasztikus munkát végeztünk, és végül körülbelül 15 zsiráfot, számos Wiildebeest -állományt és 12 fehér orrszarvúat láttunk (lehet, hogy volt egy fekete orrszarvú is, de nehéz megmondani). Most már láttunk mindent, amit látni akartunk … kivéve a leopárdot, remélhetőleg ezt később az utazás során látni fogjuk. A jelenetAz Ery is csodálatos volt, és nagyon magas nézőpontra vezettünk, hogy lent láthassuk a síkságokat, amelyeket antilop, bivaly és zebrák pontoztak. Ahogy a nap lenyugodott, visszatértünk a St. Lucia városba, hogy jó étkezést készítsünk, és beszélgetünk a többi utazóval, aki a hátizsákos turistáknál tartózkodik. Az utolsó napot St. Lucia -ban hűvösen töltötték, és ami még ennél is fontosabb … nem keletkezett korán! Nincs ébresztőóra azon a napon.

Antelope az Imfoluzi Nemzeti Parkban, Dél -Afrikában
Szabadító zsiráf az Imfoluzi Nemzeti Parkban, Dél -Afrikában

Gyönyörű kilátás az Imfoluzi Nemzeti Parkban, Dél -Afrikában
Dél -Afrikában töltött időnk a vége volt. De először úgy döntöttünk, hogy Swaziland országba indulunk, egy nagyon kicsi országba, amelyet Dél -Afrika 3 oldalán határos, és Mozambik 1 oldalán. A hagyományos módjairól és a lenyűgöző játéktartalékokról ismert. Soha nem maradtunk korábban tartalékban, és úgy döntöttünk, hogy itt az ideje. Elmentünk a Milwane Nemzeti Parkba, és a „Roundevel” nevű hagyományos otthonban maradtunk. A sárból és a fűből készült kunyhónk hatalmas, foltos volt, és oldalán nagy, lekerekített ablakok voltak. Ez volt a legfestőibb hátizsákos, vendégház, szálloda, hostel vagy kunyhó, ahol valaha is maradtunk !! A hátizsákos turistákat egy jelentős területre helyezték, amelyet hegyek, kilométerek és kilométerek vesznek körül.

A RoundEvel vendégházunk a Szváziföld Milwane Reserve -ben
Ez a tartalék különleges, mivel a parkban nincsenek ragadozók (a víziló és a crocs mellett), és ez lehetővé teszi a turisták számára, hogy szabadon járhassanak a többi ártalmatlan állatokkal. Reggeleinket a kunyhónkon kívül a legjobban kávét és reggelit töltöttük, és a Warthogs, az antilopfajok, a strucc és a vadon élő legeltetések megtekintésével. Varázslatos hely volt. Egy napon egy napon mentünk egy kirándulásra a parkon keresztül, és sok -sok állatot láttunk, beleértve a lényeges vízilókat és a krokodilokat is … Közvetlenül mellettünk, annyira közel álltunk hozzájuk, és még a szokásos autóban sem voltunk. Nagyon csodálatos élmény. Egy este elmentünk a fő táborba, és megnéztük a hagyományos Zulu táncot, mielőtt visszatértünk az ideális kunyhóba egy újabb hangtalan alváshoz.

Felébred a vadon élő állatokra a szváziföld Milwane Reserve -ben
Kifelé egy kiránduláson a Szváziföld játéktartalékán keresztül

Krokodil -sziget. Milwane Reserve, Szváziföld
Lenyűgöző rozsdás színű utak, Milwane Nemzeti Park, Szváziföld

3 éjszaka után elhagytuk Szváziföldet, és Dél -Afrikába, Pretoria -ba indultunk a végső rendeltetési helyünkre. 3 éjszakát töltöttünk ott egy igazán csodálatos hátizsákos turistákban, és rengeteg fantasztikus emberrel találkoztunk. Csak ott voltunk, hogy visszatérjünk autónknak, jelentkezzünk a mozambik vízumunkra, és más esélyeket és végeket tegyünk. Csodálatos város volt, de sok időnket Chillin -t töltöttük, kutatást végeztünk és felkészültünk a következő kalandra … Mozambique, itt jönünk!

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.