A Montevideo – Uruguay csodálatos fővárosa

értelmezésével, amikor Dél -Amerika körüli 5 hónapos kirándulásunkat terveztük, csak Kolumbiát, Argentínát és Chile -t tekintettük választott úti céloknak. De amikor rájöttünk, hogy Uruguay csak egy gyors, 2 órás komput volt a Buenos Aires -től, felugrottunk arra a lehetőségre, hogy spontán módon ellenőrizzük egy másik országot.

Először kiszálltunk a Colonia -ban, és néhány napot töltöttünk a népszerű, de turisztikai tengerparti város felfedezésével, mielőtt egy 3 órás buszos utazásra ugrottunk, hogy Uruguay fővárosába, Montevideo -ba érkezzenek.

Ne hagyja ki a videót a végén!

Nem igazán tudtuk, mire számíthatunk. Tudtuk, hogy a város ideális a vízen abban a pontban, ahol a Rio de la Plata (ezüst folyó) találkozott az Atlanti -óceánnal. Tudtuk, hogy hatalmas óceáni sétánya (The Rambla), egy bájos óváros és néhány Grand Plazas van, de ettől eltekintve valójában nem sokat tudtunk Montevideo -ról vagy Uruguay -ról egészről.

Az ingyenes sétánytúra

Mindig igyekszünk ingyenes gyalogos kirándulásokat végezni, amikor rendelkezésre állnak, hogy oktathassuk magunkat olyan új helyekről, amelyekről keveset tudunk, és szerencsére a Montevideo -ban nagyon ajánlott. Találkoztunk a gyors beszélgetésünkkel, a Mate Swilling Guiding Valentín -val, és 20 másik utazóval kezdtük el a 3 órás kirándulást.

Néhány ingyenes sétáló kirándulást tettünk a múltban, amelyek nehézek voltak a történelem és az elfelejthető dátumok szempontjából, de örültünk, hogy Valentín sokkal inkább Uruguayi emberekre, életük megközelítésére és hagyományaikra összpontosította.

Ahelyett, hogy száz különböző történelmi dátumot dobott volna el, a történelem előadásait lenyűgöző tényekkel keveri össze az uruguayi népről-mint például az a tény, hogy törvényesen növekedhetnek, szerezhetnek és eladhatnak marihuánát, ők voltak az egyik első ország, amely az azonos neműek házasságának legalizálására szolgált, amely legalizálta az azonos neműek házasságát És többnyire ateisták.

Nagyon sok templomot néztünk meg a gyalogos túrán, de úgy tűnt, hogy mindegyiket elhagyták; Teljesen nincs miniszter, tömeg vagy házassági szertartás. Elmagyarázta, hogy az uruguayiak csak szabadon lelkesednek, hogy alkalmazkodjanak egy valláshoz.

Osztotta velünk a társát (Uruguayi / Argentin -gyógynövény teát), és néhány percenként nevetett minket. A kirándulás fantasztikus volt és természetesen ingyenes, ezért nagyon javasoljuk, hogy ellenőrizze, ha valaha Montevideóban tartózkodik.

Megnézheti a webhelyüket, vagy csak hétfőtől péntekig (szombaton 14:00) 11 órakor jelenhet meg a Függetlenség téren. A túra végén egy kis díj várható és megérdemli.

A gyalogos túra után sokkal jobban megértettük, hogy nem csak a város elrendezését, hanem az embereket és maga az országot is elrendezzük. Fantasztikus, hogy mennyi információt tud beilleszteni az agyába egy 3 órás turné során.

Turnézni az óváros

Az idő hátralévő részét Montevideo -ban töltöttük, csak egyedül fedeztük fel, és új sarkokat és csendes területeket találtunk. Amikor először elkezdtük sétálni az óvárosban, meglepődtünk, milyen lenyűgöző volt. A macskaköves utcák kiszámítható rácsát nagy modernista és neo-gyarmati homlokzatokkal bélelték.

A repedezett járdákat a feje fölött fekvő Jacaranda fák és erkélyek árnyékolják, néhány kovácsoltvaskorlátjukat teljesen virágzó Bougainvillea szőlő által fogyasztották.

Ahogy tovább folytattuk az óváros felfedezését, rájöttünk, hogy az üzletek fele bezárt – a bejáratuk felszállt vagy bezáródott rúddal. Blokkokat mentünk anélkül, hogy egyetlen embert láttunk volna, és az egész hely szellemvárosnak érezte magát.

A nap néhány órájában Montevideo -ban sok üzlet bezárul a Siesta -hoz, de ez nem csak a szieszta volt. Még késő esti és magassági vacsorai órákban az óváros utcáinak nagy része elhagyatott.

A történelmi negyeden kívül azonban a város zümmögött. Találtunk néhány fantasztikus éttermet és bárot a San José Street (különösen a Fogón étterem) mentén, és egy délutánt is töltöttünk a Ramírez strandon, kb. 1 kilométerre délre a Hostel -től a Rambla -n.

Sétálni a Rambla -ra

A Rambla egy óriási 22 kilométer hosszú óceáni sétány, amely késő délutáni sétára a legjobb, és néhányszor kihasználtuk. Lenyűgöző kilátás nyílik a városképre, valamint néhány kis parkra és ingyenes szabadtéri edzőterületre. Ez azonban egy erősen kereskedett utat követ, tehát nem ez a legcsendesebb séta.

A város beállítása teszi a legjobb várost a naplemente élvezéséhez. Ahogy az ég megváltoztatja a színeket, sok montevideans sörökkel és harapnivalókkal a Rambla északi végére indul, hogy élvezze a nap látványt.

Úgy döntöttünk, hogy csatlakozikés felvettek egy pár sört, és ült egy kis padon, kilátással az óceánra. Az eget vastag szürke felhők takarják, így rájöttünk, hogy elmulasztottuk, de amikor éppen távoztunk, a nap a sötét tömeg alatt tetőzött, és az egész égbolton megvilágította. Hihetetlen hely volt, és örültünk, hogy nem adtuk meg túl korán.

Tango kísértette

Visszatérve a naplemente élvezetéből, egy étteremben és bárban elhaladtunk, amelyben spanyolul a „Tango Show & Live Music” volt. Megkérdeztük a személyt a költségről és az időről, és úgy döntöttünk, hogy érdemes megnézni.

Nagyon örülünk, hogy úgy döntöttünk, hogy elmegyünk, mert ez a show végül a Montevideo -i kijelentésünk valódi kiemeléseként. Az előadás éjjel 9: 00 -kor kezdődött, és volt egy 250 (9 dolláros) fedezeti díj, amelybe bejuthat, de határozottan megéri.

Úgy gondoltuk, hogy turisztikai ügy lesz, de amikor leültünk, rájöttünk, hogy mi vagyunk az egyetlen gringos a helyen. Tökéletes!

Az egész néhány tehetséges Montevidean gitárossal kezdődött, akik italokat és előételeket vásároltak minket. Aztán megkezdődött a fő esemény…

Vitatható, ahol a Tango származik, és bár Argentínát gyakorlatilag mindig jóváírják a tánc létrehozásában és tökéletességében, sok történész úgy gondolja, hogy mind Buenos Aires, mind Montevideóból származik. Élveztünk néhány show -t Argentínában, de egyikük sem összehasonlítva ezzel a fenomenális előadással, amelyet Uruguay fővárosában kellett tanúi vagyunk.

A férfi dobta, csavart és megfordította a lenyűgöző uruguayi nőt, mint a háttérben játszott intenzíven drámai tangózene. A tömeg reagált zihálókkal, oohs-val és ahhs-kel és tapsokkal, mivel minden szívverő előadás véget ért.

Egyáltalán nem vagyunk tango szakértők, de feltételezem, hogy ez a kettő az ország legjobbjai voltak. Mozgásaik annyira szinkronizáltak voltak, olyan volt, mintha a csípőn született volna.

Nem tudtam megérteni, hogy képesek voltak kitölteni az ilyen akrobatikus látványosságokat, miközben egy ilyen apró színpadra korlátozódtak. A tánc elbűvölő volt, és abszolút visszatérnénk ugyanabba a helyre, ha visszatérünk Montevideóba.

Általános benyomásaink

Nagyon örültünk az öt éjszaka Montevideo-ban, és bár úgy találtuk, hogy az óváros egy kicsit halott, imádtuk a Rambla-t, a sok parkot, amely tele van társító montevideans-kel, a közeli stranddal és a város általános hangulatával.

Olyan sok érdekes tényt tanultunk a Montevideo-ról és az Uruguayan emberekről, és úgy éreztük, hogy a város az egyik leggyakrabban és legfrissebb helyen, ahol valaha jártunk. Nem csoda, hogy ezt a világ egyik legélhetőbb városaként nyújtották.

Személy szerint nem láthattuk, hogy ott élünk, de nagyon örülünk annak, hogy elkészítettük a kijelentkezést, és most szeretnénk még sokkal többet felfedezni Uruguay -ból. Talán egy újabb dél -amerikai kiránduláson …

Nézze meg a Montevideo videót?

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.