Burma a szélén: Bangkokból Burmába utazás

Repülésünk Delhiből Bangkokba reggel 5: 00 -kor távozott, így úgy döntöttünk, hogy aludunk a repülőtéren. Nincs értelme egy szállodát foglalni, csak 2: 00 -kor felkelni, hogy időben a repülési terminálon legyenek egy világméretű repüléshez. A repülési terminál elegendő volt, de az ülések kényelmetlenek voltak, és nehéz volt aludni. Az alvásunk nagy részét az 5 órás repülés során felzárkóztuk.

A Bangkokbani leszállás mindig úgy érzi, hogy hazajön. Ez az a központ, amelyre mindig visszatérünk, és ez lett volna a 6. alkalommal a hatalmas keleti városban. Azt terveztük, hogy azonnal délre indulunk a szigetekre egy nagyon szükséges tengerparti pihenés céljából, ám az időjárási körülmények előrejelzésének ellenőrzése, valamint más utazókkal való beszélgetés után rájöttünk, hogy egy indokolatlan vihar hetek óta söpörte a déli partvidéket, valamint várhatóan még néhányig folytatódni fog.

Ah, a független utazás dicsősége, a rossz időjárási viszonyok = kisebb sebesség -ütés = a tervek spontán módosítása. Azonnal elkezdtük a Mianmar (Burma) tervezését. Meglepő módon nagyon sok a hinni abban, hogy mianmari misztikus, érintetlen délkeleti keleti földterületre utazik. A külföldiek csak az ország egyes területein engedélyezve vannak, sok területnek drága, időigényes engedélyekre és/vagy útmutatókra van szükség, hogy megfeleljenek az Önnek.

Az időhiánytól kezdve úgy döntöttünk, hogy a tradicionálisabb Mianmari ünnepet kell választanunk, és el kell mennünk a rutin külföldi engedélyezett területekre, miközben megpróbáljuk felfedezni a saját módszerünket a térképen. Az első az volt a probléma, hogy egy vízum megszerzését elég egyszerű, online néztünk, a nagykövetségnek neveztük, és képesek voltak reggelenként csökkenteni az útleveleinket, és pontosan ugyanazt a délután felvehetjük őket, mindegyik 42 dollárért. Aztán a második probléma: Dariece beteg lett a „Pad Thai Tummy” rossz helyzetével, és nem volt képes segíteni a többi kérdésben.

Hmm, talán ez volt a szegény Pad Thai?!

A Mianmar ATM nem fogad el külföldi betéti kártyákat, és nem fogadják el a hiteltörténeti kártyákat vagy az utazók ellenőrzéseit. Ezért meg kellett cserélnünk a thaiföldi bahtunkat amerikai dollárra; Ugyanakkor nem csak bármely típusú amerikai dollárszámláknak is, ezeknek a költségeknek újabbnak kellett lenniük, mint a 2006 -os sorozatnak, hanem menta állapotban kellett lenniük, teljesen jelöletlennek, meg nem nőttek, és bármilyen típusú károktól mentesek, különben a mianmari bankok nem fogadnák el őket a regionális valutára (kyat) cserélni.

Ez feladatnak bizonyult. Sok pénzváltóval, valamint a Khao San Road körüli bankokkal sújtottam az előnyben részesített pályázatot, amelyek egyike sem volt képes kielégíteni a szigorú kritériumokat. Végül 2 napos böngészés után fedeztünk fel egy kis utazási irodát, aki ilyen költségeket tartott, különösen a Mianmarba tartó utazók számára (kattintson ide, hogy információt szerezzen az USD megszerzéséről a bangkoki Mianmar számára). Elkezdtük visszavonni a Thai Baht -ot, hogy amerikai dollárért cseréljünk, amelyet növekményben kellett tennünk, mivel bankunk korlátozott, majd bankunk megfagyasztotta a számláinkat, és további fejfájást adva. Mindenesetre, majdnem 3 napos pénzhasználat után, végül volt az összes amerikai pénzünk, amelyre szükségünk lenne, a vízumunkkal, valamint a Yangonból is lefoglaltuk a járatainkat (a külföldiek nem menhetünk Mianmarba szárazföldön). Felkészültünk arra, hogy menjünk.

A Yangonba való leszállás meglepően pontosan pontosan hogyan ábrázoltam. Egy modern, tiszta keleti város, néhány otthoni kényelemmel, levonva a nyugati márkaneveket, valamint a hirdetéseket, amelyekkel a világ többi részén találkozik. Megosztottunk egy taxit (10 dollárt) két másik emberrel a Whitehouse Hotelbe. A terek csupaszok és alapvetőek voltak, azonban a mellékelt svédasztalos reggeli kiemelkedő volt. Napjainkat Yangonban töltöttük a város körül, és a brit megszállásból maradt hatalmas gyarmati épületekre nézve.

Régi gyarmati épület Yangonban

Városháza Yangonban
mecset, valamint egy templom egymás mellett Yangon belvárosában

Naplementekor a Shwedagon Paya -ba mentünk, egy hatalmas arany pagodába, a város szélén. A Shwedagon nem csak egy arany festett pagoda, ez a 100 méter magas, 2500 éves remekmű számos kiló 24 karátos aranylevelet tartalmazott körülötte.

Dariece sétál a lenyűgöző Shwedagon paya -n kívül Yangonban

Shwedagon paya éjszaka világított Yangonban

Shwedagon paya naplementekor Yangonban

Az egyik a sok arany payas közül Yangonban, Shwedagon Paya
Tetszik? Tűzd ki! ?Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.