Ilha de Mocambique és Cuemba – Mozambik

utolsó néhány napján, másnap kora reggel (természetesen) kora kora kora felálltunk, és úton voltunk a Mozambik -szigetre. Nagyon hosszú, nagyon göndör út volt egy busz hátulján, amely fül -piercing szinten játszotta a Kung Fu mozgóképeket.

A szigetet valójában egy hosszú híd rögzíti a szárazföldre, így ezúttal nem kellett túlzottan teljes hajókra szállnunk. A Mozambik -sziget (vagy az Ilha de Mocambique, amint azt a portugálok mondják) úgy néz ki, mintha nem változott volna, figyelembe véve, hogy a portugál megszállás 1507 -ben, amikor haditengerészeti bázisként és kereskedelmi állomásként használták.

Ez egy gyönyörű sziget volt, morzsoló, fehér mosott épületekkel, néhányuk eredeti narancssárga és piros festékkel, a 16. és a 19. század között épített épületek, és a keskeny sikátorok a helyi emberekkel a napi dolgaikat. A sziget nagyon csendes volt, és néhány napig örültünk annak, hogy a városon keresztül kanyarogtak.

A hátizsákos turisták, akiknél maradtunk, nagyszerű volt, és ott volt az érkezés első percében, hogy a legnépszerűbb napot ismertem az embernek. A brutális buszos utazáson adagoltam és nem aludtam, de amint letette a hátizsákjainkat, az ágyban voltam, és úgy, mint egy fény. Ez volt az egyik legmélyebb, legjobb alvás. Nick kint volt, és arról, hogy felfedezte a várost, miközben 2,5 órán keresztül aludtam, mint egy szikla. Ezután felálltam vacsorára, és 2 órával azután aludtam, és egész éjszaka aludtam! Szükségem van rá.

Szállítási mód, Mozambik -sziget
Gyönyörű sétány a Mozambik -szigeten

Mosodai nap a Mozambik -szigeten
Portugál templom, Mozambik -sziget

Másnap, miután nagyon jól pihentek, elindultunk a sziget felfedezésére. Sétáltunk, sétáltunk, és örömmel sétáltunk a sávokon. Találkoztunk egy ausztrál nővel és egy holland párral, és nagyszerű vacsorát és néhány sört vettünk velük egy éjjel. Mint kiderül, ők voltak az egyetlen turista, akit egész idő alatt láttunk.

A sziget egyik végén volt egy falu is, és úgy döntöttünk, hogy ellenőrizze. Az összes helyiek ránk bámultak, de ugyanakkor barátságosak voltak. Leültünk, kaptunk néhány kókuszdiót, és egy csoport ember élvezte minket, amikor ivottunk a tejes jóságot, és megosztottuk a többit néhány gyerekkel. Volt egy kenyérgyártó gyár is a faluban, és megálltunk, hogy néhány ember főzze az ízlésesen friss zsemlit.

Nick játszik néhány csuklabdát a helyi fiúkkal, Mozambik -szigeten
Fort Sao Sebastian, Mozambik -sziget

Egy régi kórház, Mozambik -sziget

Dariece a Mozambik -szigeten
Három nagyon élvezetes, nagyon visszarúgott nap után a szigeten visszatértünk Nampulába, az utolsó megállónk a mozambiki utazásunkon, mielőtt Malawiba mentünk. Vonatot vettünk Nampulából a határ menti városba, Cuemba -ba, amely… 3: 30 -kor távozott!

Egyáltalán nem hagynánk ki, hogy szinte minden második nap 3: 30 -kor feljebb maradjunk, ez biztos. A vonat útja nagyszerű volt. Nagyon kényelmetlen ülésen voltunk az út egy részén egy nagyon zsúfolt autóban. Az 1./2. osztályú jegyeket mind lefoglalták, így beragadtunk a 3. osztályba. Henrik azonban néhány nappal azelőtt megtette ezt az utat, és azt írta, hogy elmondja nekünk az éttermi kocsiról

Ehelyett maradjon. Tehát odamentünk, amikor az ülések elérhetővé váltak, élvezték a spriteket és néhány ebédet, és sokkal jobb ülések voltak, mint a 3. osztályban. A táj az út mentén lenyűgöző volt. A kis falvakat a tornyosító hegyek alatt állították be, és a helyi emberek minden egyes megálláskor feljebbek a vonatablakokhoz.

A helyi gyerekek élvezik a cukornádot a vonatúton Nampula -tól Cuembaig
Világos, friss sárgarépa eladó a vonatúton Nampula -tól Cuemba -ig, Mozambik

A falusiak, akik áruikat értékesítik Nampula és Mozambik közötti vonatúton, a vonat útján értékesítik
Egy forgalmas vonatmegálló Nampula -tól Cuembaig, Mozambikig

A falu egy magasodó hegy alatt – gyönyörű táj a Nampula és a Mozambik közötti utazáson
Végül találkoztunk két Malawi -i férfival, és ők adtak nekünk néhány szükséges információt a határ átlépéséről. Egy éjszakát töltöttünk a kicsi, tipikusan poros afrikai Cuemba városban, vacsoráztunk egy spanyol nővel, és másnap reggel 5:30 körül távozott, hogy elinduljunk az 1 -hezA 4. ország megnézte ezt az utat, Malawi.

Mozambik messze meghaladta az elvárásainkat. Az emberek annyira barátságosak és barátságosak voltak, az ételek finomak voltak (különösen a friss tenger gyümölcsei), az építészet szenzációs volt, és nagyszerű régi portugálul érezte magát, és mint korábban mondtuk: a strandok voltak a legjobbak, amit valaha láttunk. A Mozambik által kínált csodálatos dolgok miatt az epikus utazások, amelyeket az egyes rendeltetési helyekhez jutottunk, és a csodálatos új barátokkal, akikkel találkoztunk, Mozambik most tetején volt a listánkon, mint az egyik nagyon kedvelt országunk … eddig.

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.