Hongkongban utazik: Lantau Island

A második reggel Hongkongban az új kínai vízummal választottuk meg az útleveleinket! A két oldalméretű matrica a 80. bélyegzőt jelöli az útleveleinken, valamint ez csak az utazásból származik! Az utóbbi utazásunk útleveleink lejártak, így valahol csomagolják őket. Az útleveleinkre nézve most már majdnem 16 hónapos kiterjedt, izgalmas, nagyszerű és frusztráló, hihetetlen és elképesztő utazásokra néz vissza. Tiszta utazás.

Minden percben tetszett, és még nem ért véget. Ez a kis kínai vízummatrica emlékeztet bennünket, hogy van még egy ország, még egy hónap, valamint még sok más tapasztalat, mielőtt módosítanánk életmódunkat, és megkezdenénk életünket külföldön élni. Kína előtt még mindig fel kellett emelnünk Hongkongot, ezért úgy döntöttünk, hogy elindulunk a Lantau -szigetre, hogy megvizsgáljuk a világ legnagyobb ülő bronz Buddha -ját.

A napunkban sok buddhát láttunk, láttuk a legmagasabb Buddhát, a legnagyobb aranyozott Buddha-t, a legnagyobb fekvő Buddha-t. Szinte az összes Buddha -ról, amelyet tudunk kezelni. Olyan jól megértjük Buddhát, hogy becenevet adtunk neki, telefonon hívjuk. Valószínűleg olyan becenév, amelyet a szerzetesek nem engedélyeznének, de látták -e az összes legnagyobb buddhát, és megértették őt, mint mi? Valószínűtlen. Megint megismételtük a hihetetlenül hatékony metróvonalat, ezúttal az összes módszer körül a Lantau -szigeten.

Belépés a kolostorba, valamint Buddha -ba
Amikor megjelentünk a szigeten, a rossz időjárás is. Úgy tűnik, hogy az utóbbi időben eleget tesz nekünk, bár most már nem zavar minket. A felhő borítója nélkül a város körüli séta ugyanolyan meleg lenne, tehát nagyra értékeljük a felhőket, amíg nem esnek ránk. Ezt kezdték el csinálni, amikor közel kerültünk a hatalmas bronz boodokhoz. Szerencsére, amikor elértük a kb. 100 lépcső tetejét, hogy elérjük Buddhát, a felhők elváltak, valamint az eső elengedték, csak hosszú ideig elegendő ahhoz, hogy pár fényképet kapjunk. Annak ellenére, hogy napunkban nagyon sok boodot láttunk, ez még mindig lenyűgöző volt. A nyugodt és a nyugodt domb tetején ült, kilátással a hatalmas völgyre, valamint egy aprólékosan faragott kolostorra

A lépcső annyira, mint a hatalmas bronz buddha

Kilátás a kolostorról Buddha -ból

ülő buddha

Buddha arca

Ahogy elhagytuk a hatalmas bronz buddhát, az egyik idegenvezetők csoport nélkül láttak minket, és azt is feltételezték, hogy elveszettünk és félünk. Átment hozzánk, és hangos, komikus akcentussal felkiáltott, hogy el kellett mennünk a Kung Fu Monk show -ra. Felfedeztük, hogy Buddha csontjait több év alatt először szállították Hongkongba, így a kolostor megünneplése érdekében a technikáik bemutatását.

Elmentünk arra, hogy várjunk néhány sajtos hamis Kung Fu show -t, ám látványosnak bizonyult! Ez egy keverék volt a Cirque de Soleil, valamint a Karate gyerek között. Volt néhány hihetetlen akrobatika, néhány fegyveres előadás, valamint a srácok acélgerendákat törtek a homlokukon. Egyáltalán nem a Zen környezetre számíthatnánk, ha belépnek egy buddhista templomba, mindazonáltal szórakoztató.

Kínai akrobaták
Mire a show véget ért, az eső visszatért, és visszatértünk a buszhoz, és visszatértünk a módszerünkre Kowloonba. Mire visszatértünk a városba, sötét volt, és ideje volt megnézni a Light Show -t. A Kowloon déli partjai a Victoria kikötőjén a hongkongi látkép látványos fényei felé mutatnak. Az épületek rutin lámpái elegendőek voltak ahhoz, hogy bármilyen típusú városkép szeretője izzadjon, ám a hongkongerek szeretik egy bevágást fokozni, sok színváltoztató LED -rel.

A show -t néhány torz zenével együtt eltűnt, amelyet egy excentrikus főiskolai hallgató összerakott. A helyszín valódi vonzereje a kikötőben lévő beállítás, valamint a hosszú, macskaköves „Avenue of the Stars”. Bár nem tudtuk felfedezni a csillagokat, mivel a valódi neveik semmi közeli az amerikaiakhoz.

Kilátás Hongkong -szigetre a csillagok sugárútján

Visszatekintve éjjel Hongkong -szigetre

A félsziget szállodája a víz mellett

Összességében Hongkong voltújra. Szeretjük a városokat, és ez volt az egyik legnagyobb, legtisztább, valamint szervezett város, ahol jártunk. Bármit is igényelhet, ha egy személy igényelhet, és több, valamint a vízbe helyezését, az összes partjának káprázatos kiváló minőségű, amely egyedi a nagyvárosi szigetcsoport számára. Olyan sok szigeten, hogy határozottan csak megkóstoltuk Hongkongot, ám ez egy ilyen nagy keleti átadási csomópont, biztos vagyok benne, hogy visszatérünk, hogy többet láthassunk.

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.