Hétvégék Bernie -vel!

Találkoztál már valaha egy csodálatos barátommal, miközben úton voltak, majd évekkel később találkoztak velük? Elmentünk meglátogatni az utazási barátokat Angliában, de ezúttal valaki jött és meglátogatott minket!

3 éve utazunk, és még nem rendelkezünk látogatókkal … ami érthető, miközben ténylegesen hátizsákkal jár, de figyelembe véve, hogy 9 hónapig Kínában élünk, és egy helyen állunk, ez a legjobb idő Legyen látogató, és így jött a kanadai barátunk, Bernie.

Először 2011 -ben találkoztunk Bernie -vel Egyiptomban. Pár hetet töltöttünk együtt, mielőtt elváltunk. Ezután néhány napig újra találkoztunk Jordániában, majd egy hétig Libanonban. Újra csoportosítottuk ugyanazon a világ kirándulás során Nepálban! Egy kis időt töltöttünk ott, mielőtt elmondtuk a végső búcsút (vagy úgy gondoltuk).

Néhány legjobb barát itt! bennünk Bernie -vel és házastársával, Toni -val Nepálban
Bernie az elmúlt néhány hónapban Se Asia körül utazott, és különleges utat tett Kínába, csak hogy meglátogasson minket! Majdnem másfél éve nem láttuk egymást, és a találkozóért minket.

Találkoztunk vele a sanghaji repülőtéren, és így megkezdtük a 2 hetes felfedezést és a kijelentkezést. Sajnos nem tudtuk kiszabadítani a hétvégéket a munkából, de mégis sikerült nagyszerű időtölteni.

A népszerű látkép Sanghajban
2 éjszakát töltöttünk Sanghaj modern metropoliszában, és a francia koncessziós terület, az Óváros, a People’s Square, a Walking Street és a Bund körül vándoroltak.

Nick & Bernie élvezi a Sanghajban található régi épületek látványait
Nézze meg az óvárosot, ahol az emberek felhúzzák a húsokat, varrották a bőrcipőt, kézzel mossa és teát készítsenek, a legjobb része volt a nagyvárosban. Már néhányszor jártunk Sanghajban, és soha nem betegkedünk meg a város régi területén élő emberek fantasztikus módjaitól.

A régi sávok felfedezése Sanghajban

Bemutattuk Bernie -t a Kína, a Tsingtao és a Sanghaj népszerű gombócaival, és mielőtt tudtuk volna, 2 éjszakánk fel volt állítva.

Sanghaj népszerű gombócjai! Annyira jó.
Beléptünk vissza a gyors vonatra Yangzhou -ba, és megmutatta neki otthonunk körül. Élveztük egy barátot, aki gitároztunk egy kávéházban, Dongbei ételt evett, és nagy éjszakát töltöttünk egy baráti társasággal. Mindannyian egy finom forró-pot-ételt súroltunk le, mielőtt egy lépést a táncparketten egy közeli bárban dobtunk volna, és minden játékot megnyertünk a biliárdasztalon! Bernie medence cápa volt aznap este.

Nagyon jó időt tölt a Yangzhou bárban
Másnap (egy kis késői nap kezdetét követően!) Lépünk lefelé Yangzhou óvárosába. A fák virágzik ebben az évszakban, és a csatornák mentén néhány szenzációs táj volt. Az egész sikátorban és a csatornák mentén elcsábítottuk és zaggáltuk, mielőtt visszatértünk, hogy vacsorázzunk egy normál Yangzhou ételt.

Az ember horgászik a csatorna mentén a Yangzhou óváros közelében
Tavaszi idő van!
Megvitattuk, hogy hol válasszuk ki a következő héten, hogy munkából állunk, és döntést hoztunk a Hangzhou -n, és annyira örülünk, hogy megtettük! Ez a csodálatos város körülbelül 300 km -re délre fekszik szülővárosunktól, Yangzhou -tól, és a hatalmas, gyönyörű tó és az óvárosról ismert.

Gyönyörű hangzhou nyugati tó
Hosszú ideig nem láttunk hegyeket vagy dombokat, tehát amikor Hangzhou -ba érkeztünk, kellemesen sokkoltunk a várost körülvevő buja, zöld domboldalon. Volt néhány csevegés, finom utcai étel és sör, és azt terveztük, hogy másnap részt veszünk a hatalmas tó körül.

Nick túrázás a Hangzhou West Lake környékén lévő hegyekben

A víz tiszta volt, a fák mind virágoztak, és a tó körül vándorló helyi emberek hihetetlenül barátságosak voltak. Nem tudtunk sokkal többet járni néhány lépésnél anélkül, hogy valaki meg akarja próbálni beszélni velünk és fényképezni velünk … mint általában! Végül a tó felének körülbelül fele szaporodottunk, mielőtt a hegyekbe mentünk. Régóta nem láttam ilyen növényzetet, lenyűgöző volt. A dombokat templomokkal pontozták, és ez csendes volt, a legjobb visszavonulás a városból.

Készít egy fényképet a helyi emberekkel Hangzhou -ban … a sok közül az egyik!

Másnap kitaláltak minket, hogy kezeljük a tó másik felét. Elindultunk, és örömmel fogadtuk el még egy tökéletesen tiszta, napos és fantasztikus napot Hangzhou -ban.

Nick egy napot élvez a Hangzhou -tónál

Este folyamán volt néhány helyi ételünk, egy üveg fehérbor és Bernie még a kínai alkoholt, a Baijiu más néven mintát vett egy üvegben! Csak én elindultunk a tó területéren Ideje egy víz- és fény show -hoz, amiről még nem is tudtunk! Nagyon jó volt.

A vízkiállítás a Hangzhou -tónál

Nagyon nagyszerű volt kijutni Yangzhou -ból, és nagyszerű nyaralni a Bernie haverunkkal! Holnap visszamegy Kanadába, de valami azt mondja, hogy a közeljövőben újra meglátjuk egymást …

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.