Egy rövid hét és esetleg Sydney legjobb Yum Cha gombóc

ezen a héten nagyon rövid hét volt itt Sydney -ben. Új -Dél -Wales és az ország többi részének nagy része előrelépett az óráinkra a nyári nyári napfény -mentéshez. Ez most azt jelenti, hogy anyám még zavarosabb, mint valaha, az Egyesült Királyság 9 órás különbségétől 10 -ig, és most ismét 11 órával várunk. Szegény hölgy.

Ez azt is jelentette, hogy a rövid hét az összes normál munkánkat 4 napra összegyűjtötte – valójában csak 3, mivel múlt pénteken a Romance asszony kedves unokaöccseivel töltöttük. Mivel ez az iskolai szünetek vége (és egyiküknek tartozottunk egy Yum Cha ebédet a születésnapjára), behoztuk őket a városba, hogy lógjanak.

Mindent elkészíteni határozottan kihívás volt ezen a héten.

Miközben a sörről beszélünk – nos, erre gondoltam – október Sydney -ben egy fantasztikus hónap, hogy beragadjunk a SUDS -be.

Ha ebben a hónapban Sydney -ben tartózkodik, tartsa szemmel néhány fantasztikus eseményt. Itt van egy gyors lebomlás arról, amit a szememre vettem:

Október 14.-16. Az Ausztrál Heritage Hotel a Rocks-ban-12. éves ausztrál sörfesztivál

Október 16 -án a Mercantile Hotelben a Rocks – Guinness és Oyster Fesztiválon

És természetesen október 21.-30.-6. éves Sydney kézműves sörhét bemutatja néhány fantasztikus új sörfőzdét és néhány régi kedvencét.

Valójában a múlt héten az egyik hozzászólásunk a Sydney Craft Beer Week egyik új sörfőzde volt – a Tumut River Brewing Company. Ez a két ember csapat előállítja azt, amit rájöttem, hogy az új kedvenc söröm vagyok!

A múlt héten a másik funkciócikkünk itt található – áttekintésünk a Byron Bay, NSW: Byron elemei legújabb üdülőhelyének áttekintése.

Ha azt szeretné biztosítani, hogy ne hagyjon ki egyetlen hozzászólásunkat, minden héten ingyenes hírlevelet küldök olyan dolgokkal, mint például a legújabb cikkek, utazási tippek, ételek és italok exkluzív eszközök, események, ajándékok és díjak lerakása.

Kattintson ide, hogy megkapja a hírlevelünket – az előfizetés részeként elküldjük Önnek ingyenes utazási e -könyvünket is.

Legújabb IG kiadásunk

A Romance asszony élvezi a tavaszi szezon új virágzásait. nagyon csinos.

Ne felejtsd el, nem tudom, hogy csak én vagyok -e, de sokkal többet tüsszenttem tavasszal, mint más években. Kíváncsi vagy, van -e több pollen, vagy ilyesmi. Megtalálta ezt?

Nem jó hét itt, Sydney -ben, hacsak nem voltunk kompon. Valójában egy hete voltunk, hogy a közelmúltban a Sydney kompoknak köszönhetően kijuthassunk a kikötőbe. Hogyan unatkozhat valaha ezt a nézetet?

Beszélve arról, hogy a kikötőn kívül tartózkodunk, ma a Mrs. Romance unokaöccseivel járunk. A Pyrmont -i Sydney -i halpiacok felé tartunk. Egy igazi Sydney -i intézmény, a halpiacok nagyon különlegesek. Valójában beépítettük ezt a helyet a 9 legfontosabb Sydney -piacunkba, amelyet meglátogatunk.

De nem maguk a piacok, amelyeket ma érdekel. Jobban érdekel az emeleti áruk…

Ha ide jutunk, úgy döntöttünk, hogy sétálunk a kikötő körül, majd egy kompot a Darling Harborba. Különösen akkor, ha a víz így néz ki!

És itt van, mi vagyunk a halpiacokon: gombócok!

Ha közvetlenül a piac végére megy, akkor talál egy lépcsőkészletet. Van egy kis rejtett drágakő: egy kínai étterem, amely kiszolgálja azt, amit gondolunk, a város egyik legjobb Yum Cha étterme. Ha nem biztos benne, mi a Yum Cha, nézd meg itt a hozzászólásunkat – ez a város többi helyszínét is lefedi, amelyek jól csinálják.

Unokaöccseink nagyon elégedettek ezzel a terjedéssel. Párolt, sült, kombinált, ragacsos rizs, sertéshús … Ez az, amire… Úgy értem, hogy már régóta haldoklik.

Sétáltunk a halpiacoktól a hosszú utat a Pyrmont Ferry Wharf felé. Jutalomként úgy döntöttünk, hogy mindannyian megérdemeljük a fagylaltot. Tehát, a Messina csillagába!

Ha még nem volt Messina Gelato, akkor kezedben van. A Messina más helyszíneken lévő sorok borzalmasak lehetnek, de a csillagnál nem olyan rosszak. A nap tippje!

Teljesen lenyűgöző nap, ha a világ egyik leglenyűgözőbb kikötőjén tartózkodunk. Itt, a Darling Harbor -ban rengeteg megnézni, miközben a kompra is vár. Mehet a magas hajó -replika fedélzetére, és megnézheti, milyen volt. elég érdekes.

És mi elkészítettük! Egy elfoglalt kis hét, de az egyik tele volt szórakozással. Itt van egy újabb fantasztikus héten, kezdve!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány kedvenc utazási célpontunkhoz, amelyek soha nem látott fotóinkat használnak. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Az Új -Dél -Wales északkeleti részén, Cabaritában található Halcyon ház lenyűgöző, csíkos kék és fehér tengerparti színei valóban ezt a nyáron is nagyon nehezebben kívánják, nem gondolod? Ez a szálloda a 60-as évek surf-dude moteljéből egy Swanky butik 50-es évek retro padjává vált, és nagyon lenyűgözött az eredmények.

Itt található még arról, hogy mit gondolunk a Halcyon House -ról és annak aranyos tengerparti étterméről, a Daisy -ról.

A Kaliforniai Palm Springs -i Parker területe abszolútUtely isteni. Csak arra gondolok, hogy ülök ezt a fantasztikus tűzhelyet a legjobb társaimmal és a családommal. Nem lenne csodálatos?

A Parker egy lenyűgöző szálloda, és egyike a három első helyen, ahol Palm Springsben tartózkodhatunk – minden idők legnagyobb filmsztárjának otthont adva.

A Mexikóban, Tulumban töltött időnk volt a legjobb. Néhányan az életben egyszer tapasztalnak itt. A Tulum egy tengerparti település a Mexikó karibi oldalán. Ez a terület – a Yucatan – a legérdekesebb ősi maja romjaival rendelkezik. Valójában itt vannak romok a sziklán.

Miközben ezeket a romokat feltártuk, Romance asszony és én felfedeztük ezt a zárat. Van benne valami – és mindezen szerelmi zárak -, amelyek különleges történetet mesélnek el. A legérdekesebb azonban az, hogy ez a világosan nagyon régi zár lóg egy meglehetősen új kötélből. Még mindig azon gondolkodunk, mi történt itt.

Ha többet szeretne olvasni a Tulumról és a Mexikó részéről, nézd meg a kedvenc hozzászólásainkat itt.

A kilátás a Byron Bay leghíresebb strandjára – Wategos – a Beach Byron Bay -ről. Ez a kávézó-bisztró kiemelkedő kilátás nyílik az öbölre és a Cape Byron világítótoronyra. Az itt található ételek is ragyogóak, és érdemes egy asztal lefoglalását.

A Beach Byron Bay könnyű beillesztést jelentett a Byron -öbölben lévő 7 legjobb étkezési bejegyzésünkhöz.

Mint már korábban említettem, a Palm Springs-i Parker lenyűgöző szálloda egy lenyűgöző, fagyasztott, az idő közepén, a Kaliforniai sivatag szívében. A szálloda bejáratánál lévő fal ikonikus és lenyűgöző. Még akkor is, ha nem tartózkodik itt, érdemes a jármű parkolni (itt ingyenes őrzött, ami nagyon jó) és körbejár.

Néhány éjszakára megálltunk a Palm Springsnél, amikor San Diego -tól Las Vegasig tartó nyaralásunk során. Ha sietsz, akkor a kettő között kb. 5 órán belül – vagy akár körülbelül 1 -n belül is repülhet -, de időt vettünk és 5 nap alatt megtettük! Fantasztikus volt.

A teljes útvonalunkhoz, beleértve az útvonal térképét és az ingyenes letölthető útvonalat, olvassa el a meghajtó felírását.

Kuba az egyik minden idők kedvenc utazási célpontja. Mindketten álmodtunk arról, hogy ilyen hosszú ideig elmegyünk ide, fennáll annak a veszélye, hogy a saját elvárásaink alulteljesítik őket. Semmilyen módon nem voltunk csalódott.

Ez egy fotó a sziget nyugati részén található Vinales -völgyről – a világ legrangosabb dohánytermelő földjéről. Ez egyben az egyik legérdekesebb kisváros, ahol valaha jártunk.

Mióta visszatértünk, sokat írtunk és beszéltünk erről a helyről. Bemutattak minket a fantasztikus Y-Travel blogban, és interjút készítettek a Sky News Live TV-n a Kubáról is.

Ha szeretné megnézni, mit írtunk erről a lenyűgöző országról, itt vannak a Kubáról szóló hozzászólásaink.

Ez a Hoover gát. Ez az államok legnagyobb tározójának – a Mead -tó – kezdete. Évek óta szerettem volna látni ezt a fantasztikus struktúrát, de soha nem álmodtam, hogy egy helikopter ablakából látom. Ez a helikopter egyébként a Grand Canyon felé tart – egy másik látvány, amelyet mindig is akartam látni.

Soha nem álmodtam, hogy én is látom a Grand Canyonot! Később közvetlenül a kanyonba repültünk, és alján landoltunk. Ott sajtot ettünk, pezsgőt itunk és csodálkoztunk a kilátásban. A karjaim annyira zúzódtak a nap végéig, hogy annyira megcsíptem magam!

Itt van a tapasztalat teljes felírása és az, hogyan is megteheted. Készítettünk egy videót a helikopter útjáról is, hogy megfelelően érezzük magunkat, milyen ez.

Az 1 -es autópálya, amely az Egyesült Államok nyugati partjának nagy részét üzemelteti, hihetetlen meghajtó. A San Francisco -ból egészen a LA -ig vettük az egyik legjobb út kiránduláson, amit valaha tettünk. És egyébként, az észak felé haladva azt jelenti, hogy akadálytalan kilátás nyílik az óceánra, és könnyebb áthúzni az ilyen felvételeket!

Ez a Bixby -híd a Big Sur közelében. Gyönyörű, nem igaz?

A teljes útvonalunkhoz és a lefelé vezető úton itt van, itt van az 1 -es autópálya közúti kirándulásunk – a legjobb módja annak, hogy Kaliforniát láthassuk!

Reméljük, hogy élvezte a heti IG Edition -t, és hogy van néhány kedves dolgod a következő hétre. Hamarosan utolérj újra.

J&C x

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance.