Lake Tune Kol: A Lovine Trekking Magas Kirgizisztán hegységében

Az egyik a számos dolog közül, amelyeket valóban meg akartunk tenni, miközben a Közép-Ázsiával folytatott utazás során többnapos lóversenyre ment. A magas tengerszint feletti magasságokhoz, valamint a túllépéshez, valamint a túllépéshez, valamint az ideje volt egy ló telepítéséhez, és hagytuk, hogy minden munkát elvégezzünk.

Megjelent Kochkor kisvárosában, és beszélgettünk a barátságos és hasznos hölgynel a Shepherd’s Life -ban, egy kis üzletben, amely segíti a környéken alapuló turizmust. Elrendeztünk egy angol nyelvű útmutatót, 3 lovat, 2 éjszakát a jurtában regionális családokkal, 2 reggelivel, valamint 2 vacsorával. 2 napig, valamint 2 éjszakát utaznánk a Kol -tó Tune végső rendeltetési helyéhez. Az utazás közben, valamint nagyszerű éjszakai alvásunk során a kis falut eljutottuk az ebédre, miközben az utazáson is aludtunk.

Utazásunk teljes költsége 250 USD volt, beleértve egy taxi kirándulást a lószedő pontba, valamint a Kochkorba a Lake Tune Kol -ból. Kapcsolatba léphet a Shepherd életével, vagy a Kochkor CBT -vel, amelyek mindkettő a város elsődleges útján található.

Nagyszerű tapasztalatunk volt az útmutatónkkal, azonban minden utazás vegyes értékelést kapott online.

Nézze meg a piacot, hogy legyen néhány étel, hogy felvegyék a túránkat

A reggeli betartása, amikor felébredtünk, az égbolt meglehetősen sötétnek és szürkének tűnt. Az úton lévő kecskék általános időjárási körülményei újra felfedezték minket! Még mindig úgy döntöttünk, hogy folytatjuk az utazást, és elindulunk egy járműben, amelynek útmutatója a még kisebb Kyzart faluhoz, ahol kielégítenénk a lovainkat. Az odakint utazás során az ég kinyílt, és teljesen öntöttünk, nem pedig nagyszerű jel.

Amikor megjelentünk a faluban, úgy tűnt, hogy a sötétség felemelkedik, és volt egy kék égbolt, valamint a nap közvetlenül a fölött! Csomagoltuk a lovainkat, Nick’s egy jóképű fekete ló volt, így Denzel Washingtonnak neveztük neki, és az enyém is szőke/narancssárga színű ló volt, tehát mustárnak neveztük. Útmutatónk, Scott, Denzel és a mustár a következő két éjszaka társaink lennének.

Nyeregbe! Én a lovammal, mustárral
Sétáltunk a száraz kefével, a kis patakok felett, valamint a távolban lévő tornyos, hófödte hegyek felé. Szerettek volna a lovainkon lenni, egy kicsit igénybe vett, hogy kihasználták a nyeregeket, a Reigns -t, valamint pontosan hogyan kell kezelni a ló kezelését, ám összességében meglehetősen szelídek voltak, és jól hallgattak … amíg el nem értük az elsőt A völgybe vezető utazás lefelé. A mustár nem mozogott. Nem akarta lefelé menni, talán traumatizálták egy korábbi lefelé mutató lejtő tapasztalatától, nem tudom. Scottnak fel kellett találnia a lóm mögött, és kényszerítenie kellett volna a dombról.

A mustár rendben volt a sík területeken, de nem ment lefelé!
Körülbelül 3 órán keresztül megálltunk ebédre. A kis napfolt még mindig közvetlenül fölött volt, és ebédet ettünk egy kis folyó közelében. Kihúztuk a kályhánkat, valamint az edényt, valamint néhány közvetlen tésztát főzöttünk keményen főtt tojásokkal, valamint sajtot.

Élvezzük az ebédszünetet a folyó mellett
Ahogy folytattuk a túrázást, láthatjuk, hogy a vihar teljesen elárasztja a hegyeket egy vastag, fehér ködben. Hirtelen elkezdett üdvözölni! A napsütéses javítással töltött időnk lejárt volt. Örülünk, hogy mindaddig, amíg megtettük, és csakúgy, mint az esőt, és a lehető legjobbat is megtettem, a domboldalon egy kanyarot kerekítettünk, és Scott kijelentette: „ Ott alszunk azokban a jurtában ”. Zene volt a fülünknek.

Kényelmes jurtunk éjszakára

Egy Kirgiz háztartás két jurtában él, és egy harmadikat állítottak fel a turisták számára, hogy aludjanak. A család jurtájába futottunk, ugyanúgy, ahogy a jégeső az eső teljes zuhanására támaszkodott. A meleg tűzhely közelében ültünk, beszéltünk az anyával, valamint a háztartás nagymamájával, valamint két szerethető bitjével játszottunk. A ház anyja idegesen elsöprő volt, és otthont adott, és behozott néhány szárított trágyát a befejezéshez, és elkészített egy frissen sült kenyeret számunkra.

Friss kenyér, amely felkészült a kis „sütőbe” való belépésre
Örülünk a puha, forró kenyérnek néhány házi sárgabarack lekvárral, valamint a vajjal, amelyet frissen forgattak a jurtában. Egy takaró alatt összecsaptunk, és úgy néztünk, ahogy az eső lejött a lapokban. Megpróbáltuk felfedezni Scott komplex kártyajátékát összeállított iránymutatásokkal, valamint megtanítottuk neki a hagyományos utazási kártyajátékot, a Crap Head-ot. Hasonlóképpen kipróbáltunk néhány Kirgiz erjesztett kanca tejét, amelyet a háztartás készített … hasonlóan olyan szegény volt, mint amit Mongóliában próbáltunk!

Kipróbálja a ferme Kirgi -tartománytnted kanca tej, kumis néven

Aznap este az anya ízletes fűszeres levest főzött nekünk rizzsel és birkával, kenyérrel és nagyszerű tea -ajánlatokkal. Felrobbantottunk a hálózsákunkba, 3 másik takarót húztunk rajtunk, és gyorsan elhaladtunk.

Másnap reggel 6: 30 -kor felébredtem, és kívülről néztem – havazott. Visszamentem lefeküdni, és azt hittem, hogy ma nem mozogunk a passzon. Körülbelül 9:00 körül mindannyian felálltunk, reggeliztünk, felgyorsítottuk a lovakat, és elindultunk. A nap ismét kijött, és tudtunk felszállni.

Ha a lovakat felszállták az előttünk álló hosszú utazásra
A második napra néző kilátás másvilágú volt. Semmi sem volt előttünk kék ég. Felmászottunk és felmászottunk, és elcsiszoltuk a 3700 méteres átadást. A lovaink összezavarodtak, és puffadtak, valamint a sziklák fölé csúszottak, valamint a talajt takaró lassú havat. A sólymok magasan emelkedtek, és csak úgy tűnik, hogy a lovaink pataink, valamint a lélegzetük volt.

Nick, valamint Denzel a meredek dombra indul a passz felé
Nemrég csináltunk egy 2 napos kirándulást Karakol körül, és az izmok még mindig fájtak, jó volt, ha a ló felnyögése felmegy, és nem mi!

Én, valamint a mustár, ugyanúgy, mint az utat, mint a passz, sokkal jobb, ha sétál, mint én!

A körülöttünk lévő egyenetlen csúcsok lélegzetelállítóak voltak, és csak akkor, amikor azt hittük, hogy nem lehet jobbat elérni, megjelentünk a passz tetején, és láttuk az alábbiakban a Tune Kol -tó kilátását. Csak lenyűgöző.

Mi, Scott, valamint a lovainkkal a passz tetején, megtettük!

A passz tetején elégedett voltunk egy lóháton lévő srácnak, aki egy puskát hozott, aki azt mondta, hogy egy csomag farkas megölte az egyik lovát, és most már a gyilkos ragadozók keresésére kereste. Mivel az alsó fekvő hegyekben a farkasok a fehér álcázás alatt kereshetnek, és ezért bátrabbak voltak. Elhagyják a dombok magas csúcsait, amelyek általában barangolnak, és módszerüket a völgybe vezetik az állatállomány böngészésére, hogy táplálékot tartsanak.

A farkasok keresése során, amelyek megölték a lovát

A Hunterrel folytatott csevegés után az alábbi völgybe süllyedtünk. A mustár ismét nem volt annyira örülve, hogy lefelé halad, ám ezúttal együttérzhetek vele. A talaj sáros volt, nedves és lassan is. A lovaknak nehéz volt a hegyre menni, csúszni és egész útra mozogni. Tehát, hogy egyszerűbbé tegye a lóm számára, kiszálltam, és inkább vele sétáltam. Egy perc múlva megállt, lefeküdt, és elkezdett gördülni a sárban, eltakarva a nyeregemet, valamint a takarót szennyeződéssel.

Hivatalos volt, nem akarta, hogy lovagoljak!

Egy idő után megpróbáltam visszatérni, és ismét nem akart mozogni. Scott és Nick is a fenekébe dobta, és végül elindult. Egy sáros dombot érintettünk, ahol csak megértettem, hogy a mustár nem tud foglalkozni vele. A lába alatta csapkodott, és az oldalára esett a dombba. Szerencsére a cselekvési programomat terveztem a helyzetben, ez történt. Kihúztam a bal lábamat, amint éreztem a mustár ingadozását, hogy az nem összetörik közte és a domb között, a földre dobta a kezem, és csak a lehajtott típusú.

A mustár, valamint én nem találkoztam!
A mustár, valamint mindkettőn néhány percig feküdtem a hegyre, mielőtt felállnának. A következő néhány órában sétáltam. Természetesen már nem mentünk át. Úgy gondolom, hogy eleinte nagyon sok mozgásteret adtam neki, és megértette, hogy megkapja azt, amit akar!

Körülbelül 3 órás lovaglás után elértük a völgy végét, és feltártuk a Kol csillogó tó -tó partján. A nap csillogott a vízen, a talajunk, amelyen sétáltunk, végül száraz volt, valamint a torony torta, a torta, mint a torta.

A Kol -tó Tune hegyi háttere lenyűgöző volt

Az utolsó 2 órás kirándulás a jurta tartózkodásunkba gyönyörű volt, és amikor megmutattuk, hogy nem akartunk elmenni. A tópart mentén sétáltunk, és nem tudtunk segíteni, hogy félelmet nyújtsunk a körülvevő hegyekről. A hó és a nap keveréke a Blu ellenAz E -tó, valamint a fehér jurtunk nagyon varázslatos volt.

A tó tune partjai kol

Jurtunk éjszakára – milyen kilátás!
Örülünk az utolsó esti játékkártyáinknak Scott -nal, sört iszunk, és egy ház főtt ételét felfaltuk. Scott kiemelkedő útmutató volt, és a legelső lóversenyünk tapasztalatait emlékezni kellett.

Sörök, valamint vacsora útmutatónkkal, Scottunkkal

Ne hagyja ki a Jyrgaganban található új lóval túrázási választásokat!

Csak egy 45 perces autóútra fekszik Karakol -tól Jyrgagan falu. 2017. júniusban megjelöltük az új Keskenkija utat, amelyet gyalog vagy lóval lehet megtenni. Ugyanígy számos más nap, vagy többnapos lóverseny is van a környéken. További információkért vegye fel a kapcsolatot a Jyrgasan rendeltetési helyével: destination.jyrgan@gmail.com. Vagy küldjön nekünk egy e -mailt, és örömmel segítünk!

Voltál már valaha lovas trekking? Milyen volt a tapasztalata? Mondja el nekünk az alábbiakban!

Nézze meg a Song-Kol Equine Trip videónkat!

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.