Megtalálni a boldogságot az élet apró dolgaiból

. Milyen fantasztikus dolog! Az arcunkon mosolyogva minden reggel felébresztve, eksztatikus, hogy megnézzük, mit fog hozni az új nap, amit áldottnak tartunk, hogy érezzük magunkat. Ha szabadon menhetünk oda, ahova akarunk, új konyhák kóstolása, hihetetlen kultúrák felfedezése és szenzációs tájak megtapasztalása, mindegyik párként való együttélés miatt az, ami az élet boldogságát hozza nekünk.

Szerencsére élvezve az életnek nevezett kis dolgot!
De még ha váratlanul megfosztanánk ezeket a tapasztalatokat, azt hiszem, még mindig boldogok lennénk. Az utóbbi időben észrevettük, hogy az utazásaink során a kis dolgok mosolyognak az arcunkra.

Ez az élet apró dolgai
Ülhetünk Indiában az utca szélén, egy kis csésze forró, tejes teával, és csak az embereket élvezhetjük, és teljesen elégedettek vagyunk.

Az egyik legjobb tennivaló Indiában az, hogy csak hátradőlj, élvezze néhány teát, és az emberek néznek

Szeretjük lassan sétálni egy kis falu körül, és kis beszélgetést folytatunk a helyi emberekkel, akik általában sokkal több, mint örömmel beszélgetni velünk, és sokkal több, mint nem, egy fénykép készítésével ér véget.

Élvezze a napot néhány barátságos helyi férfival a Siwa Oasis -ban, Egyiptom
Nagyon alapvető, de nagyon kielégítő módja annak, hogy a hegyek vagy az óceán fölött tartsák a napot.

Az egyik legegyszerűbb dolog, amit megtehetsz, az, hogy egy nap végén élvezze a naplementét
A nagy, ijesztő nyugati és a gyermekek üldözése a város körül mindig kuncogva ér véget a gyerekektől és a szülőktől.
A legfinomabb emlékeink közül néhány olyan alapvető, mint egy helyi embercsoporttal ülve, étkezni vagy teát készíteni, vagy táncolni, és a hajamat afrikai falusi nők fonják.

Hiteles falusi élményt szerez Mozambikban, az egyik legjobb nap

A kanadai emberek tárgyainak megmutatása, amelyeket még soha nem láttak, mindig érdekes kulturális interakció. Ezen az utazáson a férfiak mind úgy találták, hogy Nick Leatherman kés nagyon vonzó. Imádják kinyitni és felfedezni az összes eszközt. A nők és a fiatal lányok szeretik megnézni a nyakláncomat, és megnézni az összes színes karkötőt. A gyerekeket mindig érdekli a bütyök, és videókat látnak a számítógépen.

A gyerekek mindig szeretnek videókat és képeket látni a számítógépünkön
Nem kell, hogy olyan elegáns legyen, mint a Kína Nagy Falának ellenőrzése, a Nílus folyóján vitorlázni vagy Nepálban túrázni, valóban a legjobb emlékeink nagyon egyszerűek, tiszta és hiteles és bármelyik ország kultúrája, amelyben vagyunk.

A helyi emberekkel való találkozás az egyik legjobb dolog az utazás során
Mivel annyira erőteljesen érezzük magunkat az emberekkel való kapcsolatok kialakításában, a kultúrájuk és az életmódok megismerése iránt, az utóbbi időben sokkoltunk, amikor a hátizsákos hátizsákos társaik panaszkodnak: „Egy ilyen hely annyira unalmas!”

Nemrégiben Arslanbobban voltunk, Kirgizisztánban, egy 100% -ban 13 000 fős muszlim faluban. A hely tehenekkel és szamarakkal teli volt, az ima felhívása a hangos hangszóró felett napi ötször lángolt, a falut magasodó hegyek veszik körül, és a világ legnagyobb dióerdője nagyszerű 30 perces sétára található. A közeli folyók halakkal vannak ellátva, és a kis kávézók ételei finomak. A faluban 2 vízesés és panorámás nézőpont található, valamint korlátlan trekking lehetőségek (szamár, ló vagy láb). Mindezen vonzó dolgok mellett az ottani emberek fantasztikusak!

Nagyszerű napot tölt be egy barátságos helyi családdal az Arslenbobban, Kirgizisztánban
4 éjszakát töltöttünk ott, és többet akartunk. Megdöbbentünk, amikor hallottuk, hogy más utazók panaszkodnak, hogy az Arslanbob „unalmas”. Teljesen elgondolkodtató volt. Mit akarna egy helyről? Ez egy nagyon hiteles falu, és az itt élő emberek készen állnak arra, hogy megmutassák a külföldieknek életmódjukat, vallást és kultúrájukat. Néhány napot csak a vízesésnél ültünk, és egy könyvet olvasottunk, sétálunk a város körül, teát folytatunk és beszélünk néhány helyi családdal, és sok más dolgot csináltunk.

Csendes nap olvasása és a kilátások élvezése
Természetesen volt néhány leállási napunk az utazás közben is, de nem hibáztatjuk azt az országban vagy a városban, ez általában olyasmi, amit magunknak tettünk (mint túl gyorsan utazunk!) Az utazás idején mások panaszkodtak nekünk, hogy unatkozni vagy túl unatkozni, és mindketten csak abbahagyjuk a beszélgetést és elmenekülünk. Az élet túl rövid és rendkívüli ahhoz, hogy negatív gondolkodású emberek veszik körül.

Szánjon időt arra, hogy megálljon és sEgyszerre dugja a rózsákat

Időnként az élet legkisebb dolgai a legnagyobb örömöt hozhatják. Javasoljuk, hogy mindenki álljon meg, hogy egyszerre szagolja meg a rózsákat, nézzen körül, és vegye be mindent.

Hol találja a legtöbb boldogságot az életben? Oszd meg velünk az alábbiakban!

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.