Üres Esky-Hogyan támogathatjuk az ausztrál bushfire-közösségek

, amikor Ausztrália a homlokából származó bushfire hamu kefével kefével kefe Ashát és égési sérüléseit elkezdi gyógyulni. Csak neked van szükségük. Itt van a történetünk az üres esky turnéunkról.

Néhány dolog sokkal szívszorítóbb dolog van, mint látni, hogy a természetes varázsa helyek hüvelyké váltak. Ahogy lehajtottunk Új -Dél -Wales déli régióiba, mind a szárazföldön, mind a part mentén, majd délnyugatra Victoria -n keresztül, látva, hogy a bokrok által okozott károk kihívást jelentettek.

Ennek ellenére még nehezebb volt az a gondolat, hogy az emberek, az állatok és a vadon élő állatok a közelben vannak, amikor a lángok lángoltak.

A táj felépül, és már elkezdte ezt. De ezeknek a területeknek a falvakban és városaiban lévő közösségek még mindig szükségünk van minden segítségünkre az újjászületéshez.

Hogyan lehet támogatni az ausztrál bokrotűz közösséget

Szeretjük utazni Ausztrálián, és a Roadtrips funkciót az utazási terveinkben, bárhol is vagyunk a világon. De amikor lehetőségünk volt meglátogatni az ország leginkább sújtott részeit, időt tölteni a helyiekkel és pénzt költeni a környéken, nem tudtuk elég gyorsan csomagolni az autót.

Úton voltunk egy gyönyörű esküvőre a Mornington -félszigeten, de ahelyett, hogy repülnénk, úgy döntöttünk, hogy vezetünk.

Sydney -től a Mornington -félszigetig – Melbourne -től délnyugatra – egy nap alatt megtehető.

Ez egy 10 órás autóút.

Ehelyett egy hetet vettünk, és további 500 km -t adtunk hozzá az útvonalunkhoz.

Biztonságos -e Ausztráliában utazni?

Szomorú látni, hogy a vidék annyira elpusztult, de nem olyan elhagyatott, mint gondolnád. A rügyek már kevesebb, mint egy héttel kezdtek megjelenni a tüzek áthaladása után, és a páfrányok is felbukkantak.

Annak ellenére, hogy egyértelmű bizonyítékok vannak a gyönyörű tájak nagy részének tűzkárairól, ezeken a területeken még sok látnivaló és tennivaló van. Még mindig tele vannak szépséggel.

Ennél is fontosabb, hogy mindenkinek tudnia kell, hogy biztonságos újra Ausztráliában utazni. Az ország nincs tűzben, az utak nyitva vannak, és a látogatók sokkal több, mint szívesen.

Sok anekdotikus jelentést hallottunk a szállodai foglalások törléséről, és az emberek még teljesen kilépnek az ünnepekből, mert úgy gondolják, hogy túl káros, hogy idejöjjön. Ez őrület.

Ahol az üres esky küldetésünk elvitt minket

A déli meghajtónk bevitt minket a különféle tűzzónákból. A régiók azonban közvetlenül a bokrok hőjétől és füstjétől szenvedtek, és közvetett módon a látogatók számának csökkenése miatt.

Mindaddig választottunk, amíg ott töltöttünk időt és pénzt, ez volt a legfontosabb dolog.

Itt vannak az előnyben részesített helyeink, amelyekbe mentünk a Mornington -félszigetre és vissza Sydney -be:

Tumut River Brewing Co, Tumut

A TRBC előnyben részesített sörfőzde, figyelemre méltó sört és ízletes pizzákat készít, ha ebéd után vagy. Felállítottak egyfajta múzeumot is, amely bemutatja az eredeti készletet, amelyet a legutóbbi frissítések előtt készítettek.

Innentől származó preferált sörem a Full Grunt APA, de nagy választék közül lehet választani.

Half Acre Coffee Lounge, Howlong

A Riverina mentén lévő Új -Dél -Wales határán Howlong kisvárosa ideális hely a kávé megállításához, és esetleg egy pimasz szalonna- és tojáshenger. A fél hektáros kávéfőző mindkettőt szuperlatív módon végzi. És a süteményeik nagyon csodálatosnak tűnnek.

Karen, az egyik gyönyörű olvasónk, azt mondja nekem, hogy a Half Acre -t futó család kb. 20 perc alatt újból megnyitotta a Balldale Hotel -t. Minden hétvégén megtalálhatja a helyi borokat, kézműves söröket, jó kocsmát és élő zenét. Nézze meg, ha van esélye.

A Howlong körüli más területek, amelyeknek valóban támogatásra van szükségük az átfogó tűzkár miatt, a Tumbarumba, Cudegwa, Corryong, Yaven -völgy, Jingellic kedvelői.

Milawa Cheese Company, Milawa

A Milawa Gourmet régió középpontjában a Milawa Cheese Company található. Ha valami olyan vagy, mint mi, és sajtért élsz, ez a hely a mekkád. Ideje a legjobban, és örüljön az egyik teljesen ingyenes sajtkóstolásnak, vagy kérje meg a pultot, hogy próbáljon ki néhányat.

Az itt található sajt őszintén fantasztikus, és vannak olyanok, amelyekről még soha nem hallottam. A kecskesajt kedvelői nemcsak a szemünket fogták, hanem az Esky -be is végződtek!

Van még egy aranyos kis háztartási cikk és ajándékbolt is, amelyet érdemes felfedezni.

Sam Miranda King Valley borok, Oxley

Rengeteg pincészet van ebben a régióban, amelyet érdemes meglátogatni, de Sam Miranda különleges helye van a szívünkben. Évekkel ezelőtt jöttünk ide Christina anyjával és apjával, amikor mindketten Melbourne -be indultunk.

Az itt található borok kiemelkedőek, és sokkal rendszeresebbek mellett szokatlan olasz és spanyol fajtákat találnak. Teljesen ingyenes kóstolást kínálnak itt (és az étterem kiemelkedőnek tűnik, ha éhes vagy, és van ideje).

Ügyeljen arra, hogy legalább kipróbálja a Seperavi -t, a TNT -t (Tempranillo, Nebbiolo, Tannat) és a Verduzzo -t.

Frankie mondja, pihenjen, Queenscliff

A megduplázódás elkerülése érdekébenTúl sokat vezettünk Torquay -be, és elkaptuk a kompot Queenscliff -től a Mornington -félszigetig. Miközben vártuk a kompot, felugrottuk a fejünket egy pár üzletben ennek a kedves tengerparti városnak.

Frankie szerint az Undind egy szép, gyönyörű stílusú ajándék és a háztartási cikkek, amelyeket nem szabad kihagyni.

Rolling Pin Pie & Cake Shop, Queenscliff

És a Frankie Say Relax ajánlásainak köszönhetően piteket vásároltunk a komphoz ebből a pékségből, amely több nemzeti díjat nyert a piteért. Különösen a hatalmas marhahúsos pite, amely nagy, nagylelkűen tele és hihetetlenül ízletes.

Beechworth méz, Beechworth

Hazafelé megálltunk a Beechworth arany-rush városában, amelyet manapság más típusú aranyért ismertek: a méz.

A Beechworth mézüzlet figyelemre méltó, és mindenkinek kell lennie. Kóstolhatja meg a különböző virághatásokat az eladott mézben, és láthatja a méheket is.

Mellesleg, az út túloldalán egy kiváló indiai étterem található, melynek neve Simply Beechworth indiai étterem.

Collective Cafe, Beechworth

A Honey Shop -tól az út túloldalán ez a kis kávézó az egyetlen a városban, amely barátaink, akik ide költöztek Melbourne -ből, kávét vásárolnak. Így van itt a kávé.

Az étel szintén első osztályú, és érdemes megállítani, ha finom reggelit keres. A hangsúly a források olyan összetevőkre összpontosít, amelyek a lehető legegyszerűbbek.

Hosszú pálya kamra, Jugiong

Visszatérve az NSW -ben, Jugiong festői város ül a Murrumbidgee folyó partján. A hegymászó növények fátyola mögött és egy elegáns, régi hullámos napellenző alacsony görbéjéből ez a kávézó-Diner és a Deli üdvözlő szünetet biztosít az utazók számára.

Az itt készített pirítósok az ideális Roadtrip Bite, és a nagyobb ételek is nagyon csábítóak.

Les Gourmandises, Moruya

Új -Dél -Wales déli partja valószínűleg a legrosszabb volt a tüzek által. Természetesen az itt található erdőterületek mutatták a legnagyobb károkat.

A Princes Highway Coastal Road felfelé haladva elindultunk Moruya nyüzsgő kisvárosába. Egy barátunk itt nőtt fel, és meg kellett néznünk.

Egy kis bevásárlóközpontban eldobva a Les Gourmandises egy váratlan kis francia kávézó a regionális Ausztrália közepén. Kiváló kávé és még jobb pékáruk kialakításával, akkor ide kell jönnie az egyik pazar quiches vagy egy mandula croissant számára.

Az egyetlen dolog, amit csalódni fogsz, az az, hogy milyen kevés hely maradt az Esky -ben.

Araluen Motor Lodge, Batehaven, Batemans -öböl

A parton tovább a Batemans -öböl is erősen érintette a tüzek. Ezt a part menti közösséget a Nemzeti Park, az erdők és a bokor veszi körül.

Az éjszakát az Araluen Motor Lodge -ban, egy klasszikus Aussie Motel -ben, meglepően tágas szobákkal, hátradőltünk és örültünk az utcai éjszaka. Az Araluen egyik Waterview Suites egyikére még sokkal több helyet és egy kilátást kaptunk a vízre.

Nagyon sok szoba van itt, és még egy önálló tengerparti bungaló is található a hosszabb tartózkodáshoz.

Számunkra elégedettek voltunk a szobánkkal, halakkal és chipsünkkel a tengerparton és néhány sör az erkélyünkön.

Cupitt’s Estate, Ulladulla

Az Ulladulla partján fekvő Cupitt birtoka a déli parton preferált pincészetünk. Itt készítik a saját sajtjukat is, amelyek mindegyike kiváló.

A sajtlemez és egy pohár a pince ajtó verandáján minden, amire szüksége van … bár ők is saját sört készítenek, ami szintén kiváló.

Milton és más étkezési helyek a déli part körül

Nem volt elég időnk többre, de a déli part körül itt sok lehetősége van.

Íme egy korábbi történet, amelyet a Milton kisvárosában és a környező területeken étkezési helyeken futottunk, ideértve a Rick Stein -t is a Bannisters -nél.

Mi a #Emppyesky mozgalom?

A barátok, Erin Boutros, Eleanor Baillieu és Elise Mason, a Melbourne-ből készített kampány arra ösztönzi a „városi népeket”, hogy szerezzenek egy Esky-t, és látogassák meg Ausztrália vidéki vidéki tűzoltó városait.

Hazajön egy esky tele friss termékekkel, pitekkel, sajttal, borral, szeszes italokkal, sörrel … a vidéki közösségeket az utazói dollárral támogatva, és élvezheti a legjobbakat, amelyeket az ország egyidejűleg kínálhat.

Egész körben nyer.

A vállalkozások regisztrálhatnak az Üres Esky -nál, és az emberek, akik arra törekszenek, hogy hova menjenek, listákat és térképeket találhatnak a weboldalon, és ígérhetik az utazást is.

Ennek ellenére az Üres Esky a bokrok által érintett területek támogatásáról szól, de Ausztráliában az egész törlés miatt szenved.

Valójában a Tourism Australia arra kéri az embereket, hogy tartsanak háztartási nyaralást ebben az évben, ahelyett, hogy a tengerentúlon indulnának.

Ugyanakkor nem kell az ausztrál vidéken töltenie a törvényben előírtat. A regionális területek százai kevesebb, mint egy napos autóútra utaznak.

Csak annyit kell tennie, hogy vezet.

Nem szponzoráltunk vagy természetben fizetettünk ehhez a történetért. Minden, ami itt szerepelt, a saját zsebünkből fizettek.