Tél a parton: Váratlan örömök

Sokan nem gondolják a télen a Jersey Shore -ba menni. De azért vagyok itt, hogy azt sugalljam, hogy a téli szezon fantasztikus idő a strand eléréséhez. Mindenekelőtt nagy rajongója vagyok annak, hogy bárhová menjek a szezonon kívül, különösen, ha nem kell egy csomó pénzt költenie, hogy odajuthassanak. Másodszor, egy kicsit magányos vagyok, a Crowd-ellenes ember. Mivel NJ -ben élek, a „parton” való vezetés nem nagy költség számomra, ezért kihasználtam az üres városokat és a strandokat, hogy valóban felfedezzem a Cape May területét.

Finom reggelit vettünk a Mad tésztánál. Narancssárga és mandula francia pirítósuk vastag, ropogós volt kívülről és tökéletesen édes. Nagyszerű légkör is – egy mókás, művészi kis hely, amely kissé úgy érzi magát, mintha belépett az Alice Wonderlandbe.

Gyerekeim imádták a Cape May Capcorn gyárának számos pattogatott kukorica ízét. Kipróbáltuk a csokoládét, a kék málnát, a karamellát és a fehér cheddarot.

A magasabb szintű kávéba mentünk egy levélszekrény keresésére. (A levélszekrény hasonló a geogachinghez – követi a nyomokat, hogy rejtett gumi bélyegzőt és notebookot találjon.) Ennek az apró kávéháznak egy kültéri kertje van, amely számos művészi kincset tartalmaz. Nagyszerű kávé és étel – minden bizonnyal érdemes megállni a világítótorony felé vezető úton.

A Cape May világítótorony kissé mellszobor volt, mert hihetetlenül ködös napunk volt. Nem akartam fizetni, felmászni az összes lépcsőn, és kinézni … ködre. De sétáltunk a tengerparton, gyűjtöttünk héjakat és találtunk egy másik levélszekrényt. És biztosan újra meglátogatjuk a világítótoronyot egy napsütéses napon.

Utolsó megállónk Cape May -ban a Sunset Beach volt. Még 50 fokos időjárás esetén ez volt a gyerekeim kedvenc megállítása. Nagyon sok időt töltöttünk az emléktárgyaink kiválasztásával a Tchotchke-vel töltött ajándékboltban. Találtunk egy másik levélszekrényt. Tanúi voltunk egy esküvő utáni fotózásnak. Beszéltünk a hajótörésű USS Atlantusról. Leginkább a hideg, nedves homokba ástunk, amely a Cape May gyémántokat keresi.

Míg a Jersey Shore-i utazásunk nem tartalmazott fürdőruhákat, úszást, fagylaltot vagy akár sok napsütést is, örülünk egy lassú tempójú hétvégének, amely ideális lehetőség volt a terület tömeg nélkül felfedezésére.

Összefüggő

Amerika sok kísértetjárta városa a levegőben van, és itt az ideje gondolkodni a Halloween-témájú úti kirándulásokról. Nem a gyenge szíve miatt – különösen a fiatalabb gyerekek és a túl aktív képzeletbeli családok számára – összeállítottam ezt a listát az amerikai sokkal kísértetjártabb városok közül. Mindegyiknek van történelmi alkotóeleme és…
2015. október 1. “Szezonális utazás”

A nyár a legjobb idő az Oregon Coast Hyrmest Times -hez, az Oregon partja szeles, esős és hideg. De nyáron szerencsések lehet az enyhe szél és a napsütéses napok. Néhány nap még elég jó, hogy pólót viseljen! Azokon a napokon, amikor még mindig egy kicsit szélesebb, sok ember jól van…
2018. augusztus 12. “Epikus út kirándulások”

A Wye-sziget Maryland keleti partján nem kapta meg az első részét ebben a két részből álló sorozatban, a kevésbé ismert drágaköveken a Maryland keleti partján, olvassa el az első részt a Tilghman-szigetről. Itt felfedezzük a Wye Island-t, amely ideális hely a vadon élő állatok megtekintésének, túrázásának vagy kajakozásának egynapos kirándulásához, mindössze 1,5 órás autóútra a metrótól…
2019. március 4. “Vendégszerző”