17 A romantikus utazási hagyományok, amelyek a legjobban kezdődnek

, azt mondják, hogy az ünnepe tervezése ugyanolyan nélkülözhetetlen, mint amikor valójában távol van. Tehát ezekkel a romantikus utazási hagyományokkal kezdve, mielőtt távozik, a következő utazást sokkal emlékezetesebbé teszi.

Az utazás az egyik szenvedélyünk, és ez az egyik fő oka annak, hogy együtt vagyunk együtt. Ahogy együtt tartottuk az utazást és együtt utazunk, néhány hagyományt hoztunk létre.

Ezek a kis gyakorlatok és hagyományok segítenek erősebb emlékek létrehozásában ünnepnapjainkon. Emellett életben tartják az utazást, amikor hazaértek.

A partnerével való utazás lehet a kapcsolat legjelentősebb tesztje, és ha néhány tippre van szüksége, itt van a tíz legjobb útmutatásunk, amelyekhez párként együtt utazunk.

És ha nincs utazási hagyománya, vagy sokkal többet keres, hogy hozzáadja az utazásait, összeállítottunk egy listát, hogy egy kis inspirációt adjunk.

Romantikus utazási hagyományok

Romantikus utazási hagyományok, hogy elinduljanak, mielőtt távoznának

1. Tervezze meg az utazását együtt, és állítson be egy visszaszámláló időzítőt a naptáraira

Ahogyan a mondás szól: „Odament a móka fele”, de azt hiszem, hogy az utazás előrejelzése még sokkal izgalmasabb lehet.

2. Vegyünk egy utazási témájú dátumot, mielőtt elmész

Nézze meg a rendeltetési helyével kapcsolatos filmet, menjen egy étterembe azzal a konyhával, vagy zenélni a háttérben a rendeltetési helyről, mielőtt elmész.

3. Kezdjen el tanulni néhány hasznos mondatot az utazás nyelvén

Megteheti ezt együtt, és segíthet egymásnak, vagy titokként is megteheti, hogy meglepje partnerét, amikor tökéletesen megvásárolhatja a bárban, amikor megérkezik.

4. Adjon hozzá egy igazán vicces üzenetet az irodán kívül az e -mailjéhez

Van egy barátunk, aki sokat utazik a munkához. Furcsanak hangzik, de nem várhatjuk meg, hogy újra elmenjen, hogy megnézze, mit mond az auto-reagálás!

Hozzáadhat egy vicces hangpostát a telefonjához, amíg távol van … csak ne felejtsen el megváltoztatni, amikor visszatér.

Romantikus utazási hagyományok az utazás kezdetéhez

5. Pirítsa meg az alkalmat

Számunkra az ünnep kezdődik, amint bejelentkeztünk a repülőtéren, és pezsgő pezsgő van a bárban.

Ha a rendeltetési helyére vezet, vagy nem szereti inni, amikor repül, hívjon előre, és kérjen néhány pezsgőt, hogy várjon a szobájában érkezésedre.

Romantikus utazási hagyományok, amikor a helyszínen tartózkodsz

6. Hozzon létre egy fotósorozatot az utazásról

Lehet, hogy ajtók, ablakok, kutyák vagy bármi más, ami a képzeletét veszi igénybe. Ezek a sorozatok kohéziót adnak a fotóidhoz, és a mindennapi ünnepeket nagyszerű utazási fotózási albumokká változtatják, amelyek visszatérnek az időre.

7. Készítsen egy fényképet együtt ugyanabban a pózban, vagy helyezze el az egészet

Hasonlóan a fotósorok létrehozásához, az egyes helyeken ugyanazzal a pózgal rendelkezik, és a hely egyedülállóan a tiéd. Ügyeljen arra, hogy fényképeket készítsen azokkal az emberekkel is, akikkel találkozol. Olyan gyakran az emberek, akikkel találkozol, amikor távol vagy, emlékezetessé teszi az ünnepet.

8. Zárja be

A párizsi Pont des Arts inspirációját, vegyen magával egy lakatot az utazáson, és zárja be a meglátogatott helyre. Írja be a kezdőbetűit a záron – és ne felejtsd el fényképezni!

Ügyeljen arra, hogy ne sértse meg a helyi törvényeket, és ne felejtsd el, hogy nem mindenki találja meg romantikus gesztusnak.

Ha a zár alternatíváját keresi, írja be a kezdőbetűit egy kőre, és elrejtse azt valahol az útból. Ha valaha is visszatér erre a helyre, akkor szórakoztató megnézni, hogy van -e még ott.

9. Tartson egy utazási naplót

Nehéz mindent bevenni, amikor utazik, és később nem emlékszik rá. Vegyen egy különleges jegyzetfüzetet minden egyes utazáshoz, hogy rögzítse a napokat, és később emlékezzen rájuk.

10. Adja meg az utazásának aláírási illatát

Az illat annyira szorosan kapcsolódik a memóriához, ezért válasszon egy adott illatot, amelyet az egész utazáshoz viselhet. Viselje haza, hogy egy pillanat alatt visszahozhassa.

Ez egy nagyszerű hagyomány az esküvő napjára is, amelyet visszahozhat az évfordulókra is.

Romantikus utazási hagyományok arra, amikor hazaérsz

11. Gyűjtse össze az értelmes ajándéktárgyakat

Már nem vásárolunk sokat utazás közben, de szeretünk vásárolni valami különlegeset, amit otthonunkban tarthatunk, hogy emlékeztessünk minket az utazásra.

Van egy hagyományunk is, hogy karácsonyi dekorációkat vásároljunk, hogy amikor a fát díszítjük, beszélnünk kell az összes helyről, ahol együtt jártunk. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy emlékezzünk az év végén, és megtervezze az elkövetkező évre utazásait.

12. Vásároljon egy speciális ruhadarabot az utazó rendeltetési helyről

Minden alkalommal, amikor hazaviszi, emlékezteti Önt az együtt utazásra. Ne felejtsd el, hogy ez a cikk csak egy ház ruhája lehet.

Mindannyian ilyen ünnepi vásárlásokat kaptunk, nem igaz? A pillanatban felzárkózva csak a ruházati házat kapjuk, hogy felismerjük a hajlékonylemez-nyakkendő-festékfesték inget, amely fantasztikusnak tűnt a látogatott távoli tengerparton, valójában lehetetlen szokatlan formának tűnik.

Romantic utazási hagyományok, amelyek életben tartják az utazást

13. Készítse el saját ajándéktárgyait a fényképezőgépével

Ne hagyja, hogy a fotóit elakadja a merevlemezen. Nyomtassa ki kedvenceit, hogy a falra vázolhassa, vagy készítsen fotót az utazásról. Még saját ünnepi hűtőmágneseket is létrehozhat.

14. Készítse újra a preferált receptjét az utazásból

Jim most elkészíti ezeket a Taralli -t az utolsó olaszországi utazásunktól, és minden ízlés visszahoz minket Puglia -ba.

Romantikus utazási hagyományok, amelyek hozzáadják a kapcsolatát

15. Tervezze meg az utat minden évben egymás születésnapjára

Még a tartózkodás is nagyszerű módja az ünneplésnek. Lehet, hogy nem gondolja, hogy „utazás”, de még a saját városában való utazás is egy utazás.

16. Válasszon egy rendeltetési helyet, hogy a szokásos helyszínévé váljon

Tegye éves kirándulássá, és ez lesz az ideális hely a teljesen lazításhoz és a lazításhoz. Olyan sok helyen, ahol el kell menni és látni, az a döntés, hogy valahova új úthoz megy egy olyan rendeltetési helyen, amely már korábban volt, és a szerelem kettőbe tör.

Szeretjük visszamenni a Port Stephens -be a parton Sydney -ből. Évek óta megyünk oda, és otthonról érzés. Meglepő módon még mindig sikerül találnunk valami újat a helyről, amikor ott vagyunk.

17. Tervezze meg az utat csak magadnak

Lehet, hogy önzőnek és nem olyan romantikusnak tűnik, ha egyedül vagy a barátaival utazik, de ez egy nagyszerű módja annak, hogy valamit megtegyünk érted. És ha kitölti a csészét, sokkal többet kap, hogy visszaadja a kapcsolatát, és frissítheti a napi napot.

Szeretnénk tudni, hogy mi az utazási hagyományai. Van -e utazási gyakorlata gyermekkorától kezdve, vagy valami, amit minden rendeltetési helyen meg kell tennie? Ossza meg utazási hagyományait az alábbi megjegyzésekben.